W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli Państwa ustawienia przeglądarki pozwalają na stosowanie cookies, nasza witryna będzie je Państwu wysyłać. Możecie Państwo zmienić ustawienia w przeglądarce dotyczące cookies i je blokować. Po wyłączeniu cookies niektóre funkcje naszej witryny mogą nie działać prawidłowo. Więcej informacji w "Polityce Prywatności i cookies".

Zamknij

 

Nasza firma aktywnie prowadzi sprzedaż na 3 różnych kontach w serwisie allegro.pl. Sprawdź jak każde konto oceniają nasi klienci:

 

a_sliwinska   

 

oswietlenie24hpl    

 

centrumled    

Sprzedajemy globalnie nawet dla najbardziej wymagających klientów. Sprawdź nasze komentarze w serwisie ebay.de:

 

euro_light

Witaj Gościu!

Koszyk

Koszyk jest pusty

 

Absolutnie każde zamówienie złożone do 30 września do północy, przedpłacone z góry dostarczymy na nasz koszt! Bez względu na kwotę zamówienia! Dodatkowo naliczymy rabaty!

Obsługa klienta

Dlaczego dostawa jest bezpieczna?

Ze względu na specyfikę produktu, zamówienia realizowane są tylko i wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub K-EX. Przykładamy bardzo dużą uwagę do pakowania wysyłanych przez nas produktów. Każdy element szklany zabezpieczamy osobno folią bąbelkową. Elementy lamp układamy w pudełku tak, by nie obijały się o siebie, rozdzielając puste powierzchnie wypełniaczem.

Jako nieliczni gwarantujemy Ci bezpieczną dostawę lub zwrot pieniędzy. Wszystko co musisz zrobić to sprawdzić zawartość paczki przy kurierze. Jest to też warunek konieczny do składania ewentualnych reklamacji. Jeśli którykolwiek z elementów jest uszkodzony, spisz protokół z kurierem i poinformuj nas o tym. Na podstawie protokołu reklamacyjnego, wyślemy uszkodzone elementy.

Sprawdź jak postępować w momencie odbioru przesyłki.

Do góry
Sprawdzenie statusu zamówienia

Status zamówienia mogą Państwo sprawdzić logując się na swoje konto. Co oznaczają poszczególne statusy?

  • Oczekuje - ten status mówi o tym, że nie zaksięgowaliśmy jeszcze zapłaty za zamówienie.
  • W realizacji - status mówi o tym, że wpłynęła zapłata za zamówienie i jest realizowane zgodnie z terminami podanymi na kartach produktów
  • Zakończone - status informuje o tym, że zamówienie zostało skompletowane i wysłane do klienta

Klient, który złożył zamówienie jako Gość nie ma możliwości sprawdzenia statusu on-line, dlatego warto się zarejestrować w momencie składania zamówienia. Tacy klienci mogą sprawdzić status zamówienia, kontaktując się z naszą firmą telefonicznie, pod nr tel. +48 887 220 071 lub mailowo: biuro@e-klosz.pl

Zachęcamy do zapoznania się z działem Czas realiacji zamówienia

Do góry
Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji Twojego zamówienia zależy od wielu różnych czynników, głównie od tego, jak szybko dostarczy nam go nasz dostawca oraz jak szybko firma kurierska dostarczy go Tobie.

Najbardziej rotujący towar trzymamy na magazynie, jednak nawet przy dużych stanach magazynowych nie jesteśmy w stanie uniknąć pewnych braków magazynowych, które uzupełniamy towarem zamawianym na potrzeby kontkretnego zamówienia. Zachęcamy do zapoznania się z Etapami realizacji zamówienia.

Dokładamy wszelkich starań, by skracać terminy realizacji, jednak jest kilka pewnych czynników, które na nie wpływają. Nasza firma jak i nasi dostawcy nie pracują w soboty i niedziele i święta. Wszystkie terminy podawane na kartach produktów są podane w dniach roboczych - od pn do pt z wyłączeniem dni świątecznych. Oznacza to, że jeżeli zamówienie zostanie złożone w piątek po godzinie 12:00, zamówienie zostanie przekazane do realizacji w następnym dniu roboczym, czyli w pn.

Poniżej podajemy wyjaśnienia do terminów realizacji, które znajdziecie na kartach produktów:

Termin ten podany jest w dniach roboczych, czyli nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Oznacza to, że towar znajduje się na naszym magazynie i zostanie do Państwa wysłany w ciągu 2-3 dni roboczych. Do tego okresu, należy doliczyć czas niezbędny na jego dostarczenie przez kuriera. Z reguły nie trwa to dłużej niż 24h-48h.



Termin ten podany jest w dniach roboczych, czyli nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Towar znajduje się najprawdopodobniej na naszym magazynie lub jego pobliżu. Tyle potrzebuje nasza firma by sprowadzić towar, spakować go i wysłać. Do tego okresu, należy doliczyć czas niezbędny na jego dostarczenie przez kuriera. Z reguły nie trwa to dłużej niż 24h-48h.



Termin ten podany jest w dniach roboczych, czyli nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Oznacza, że towar najprawdopodobniej nie znajduje się na naszym magazynie, jednak znajduje się w jego pobliżu. Tyle dni potrzebuje nasza firma na sprowadzenie tego towaru, jego spakowanie i wysłanie. Dostawy od tego producenta mamy regularnie 2-3 razy w tygodniu. Tego typu towar z reguły przyjeżdża do nas po kilku dniach, jednak może się zdarzyć, że producent będzie musiał go wyprodukować – wtedy termin na jego wyprodukowanie, sprowadzenie i wysłanie może wynieść do 10 dni roboczych. Do tego okresu, należy doliczyć czas niezbędny na jego dostarczenie przez kuriera. Z reguły nie trwa to dłużej niż 24h-48h.



Termin ten podany jest w dniach roboczych, czyli nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Towar na pewno nie znajduje się na naszym magazynie ani jego pobliżu i tyle potrzebuje producent na jego wytworzenie i dostarczenie do nas, a następnie nasza firma na jego spakowanie i wysłanie do Ciebie. Do tego okresu, należy doliczyć czas niezbędny na jego dostarczenie przez kuriera. Z reguły nie trwa to dłużej niż 24h-48h.



Termin ten podany jest w dniach roboczych, czyli nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Towar na pewno nie znajduje się na naszym magazynie ani jego pobliżu i tyle potrzebuje producent na jego wytworzenie i dostarczenie do nas, a następnie nasza firma na jego spakowanie i wysłanie do Ciebie. Do tego okresu, należy doliczyć czas niezbędny na jego dostarczenie przez kuriera. Z reguły nie trwa to dłużej niż 24h-48h.



Termin ten podany jest w dniach roboczych, czyli nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Towar na pewno nie znajduje na naszym magazynie ani jego pobliżu i tyle potrzebuje nasza firma na jego sprowadzenie, spakowanie i wysłanie do Ciebie. Do tego okresu, należy doliczyć czas niezbędny na jego dostarczenie przez kuriera. Z reguły nie trwa to dłużej niż 24h-48h.



Termin ten podany jest w dniach roboczych, czyli nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Towar na pewno nie znajduje na naszym magazynie ani jego pobliżu i tyle potrzebuje nasza firma na jego sprowadzenie, spakowanie i wysłanie do Ciebie. Do tego okresu, należy doliczyć czas niezbędny na jego dostarczenie przez kuriera. Z reguły nie trwa to dłużej niż 24h-48h.




Do góry
Koszty wysyłki

Tylko od 26 do 30 Września do godz. 00:00 każde złożone zamówienie, z opcją zapłaty z góry, bez względu na kwotę dostarczymy za darmo! Oferta obowiązuje do 30 Września do północy!


Do góry
Odbiór osobisty zamówień

W naszej firmie możesz odebrać osobiście zamówiony towar. W trakcie składania zamówienia, wybierz formę dostawy: "Odbiór osobisty". Jak Twoje zamówienie zostanie skompletowane, nasz pracownik skontaktuje się z Tobą. Zawsze możesz sprawdzić, czy zamówienie zostało już skompletowane. Patrz Sprawdzenie stanu zamówienia
.
Odbiór osobisty w siedzibie firmy:
Wyświetl większą mapę

Centrum Światła
Handel i Projektowanie
ul. Warszawska 125
42-200 Częstochowa
tel.: +48 0 887 220 071

Godziny pracy: pn-pt: 8:30 - 16:30 sb-nd: nieczynne



Do góry
Postępowanie przy odbiorze przesyłki

Poniżej znajdziesz odpowiedź na najczęściej zadawane pytania.

  1. Gdzie znajduje się moja paczka?
    1. By sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja paczka wejdź na stronę: http://kurier.k-ex.pl/tnt.php i wpisz numer listu przewozowego, który otrzymałeś od firmy kurierskiej na adres zarejestrowany w sklepie podczas składania zamówienia
    2. Paczkę możesz zlokalizować również łącząc się z infolinią firmy K-ex, pod nr: (41) 31-06-800, (22) 21-22-800
  2. Doręczanie przesyłek
    1. Kurier zawsze stara się doręczyć przesyłkę do Twoich rąk.
    2. Ze względów szeroko pojętych zasad bezpieczeństwa, kurierzy z reguły nie wchodzą do mieszkań. Odbierasz paczkę "w drzwiach".
    3. W pzypadku Twojej nieobecnoci:
      1. Kurier zostawia Awizo i ponawia próbę doręczenia następnego dnia
      2. Zostawia paczkę u sąsiada - kurier musi Cię uprzednio o tym poinformować, a Ty musisz wyrazić na to zgodę. Dotyczy to tylko przesyłek opłaconych z góry.
      3. Po dwóch bezskutecznych próbach doręczenia, paczka trafia na magazyn najbliższej siedziby firmy K-ex i zostaje tam przez 3 dni robocze. 3 próba doręczenia zostanie podjęta tylk po tym jak skontaktujesz się z kurierem i umówisz na odbiór przesyłki.
  3. Pory doręczenia
    1. Paczki są doręczane przez kurierów w godzinach 9:00 - 18:00. Po otrzymaniu numeru listu przewozowego, najlepiej skontaktować się z kurierem i umówić na konkretną godzinę.
    2. Istnieje możliwość zastrzeżenia godziny doręczenia, jednak jest to opcja dodatkowo płatna i kosztuje 40zł.
  4. Czy kurier dzwoni przed doręczeniem?
    1. Z reguły kurierzy kontaktują się z klientem przed doręczeniem, jednak nie mają takiego obowiązku.
  5. Czy mogę zmienić adres doręczenia po nadaniu paczki?
    1. Tak. Jest to opcja dodatkowo płatna i kosztuje 24zł. Jeśli chcesz zmienić adres przesyłki w trakcie jej doręczania, skontaktuj się z naszą firmą pod nr: +48 887 220 071.
  6. Chcę sprawdzić zawartość paczki. Czy mogę?
    1. Tak, zdecydowanie powinieneś/aś to zrobić. Protokół reklamacyjny spisany w dniu odbioru paczki stanowi podstawę do reklamacji.
    2. Kurier umożliwi Ci sprawdzenie przesyłki, po pokwitowaniu jej odbioru lub po uiszczeniu zapłaty (w przypadku pobrania).
    3. Kurier nie będzie mógł umożliwić Ci sprawdzenia przesyłki przed pokwitowaniem/zapłaceniem.
  7. Zawartość paczki jest uszkodzona. Co robić?
    1. Na żądanie, kurier spisze protokół reklamacyjny.
    2. Bardzo dokładnie obejrzyj pudełko pod kątem zgnieceń, dziur, roztargań. Nawet najmniejsze wgniecenie w opakowaniu zewnętrznym może mieć wpływ na stan zawartości paczki.
    3. Jeśli dostrzegłeś/aś na opakowaniu choćby najmniejsze wgniecenia, rozdarcia, koniecznie zaznacz na protokole, że opakowanie zewnętrze zostało uszkodzone.

Do góry
Formy płatności

Nasz sklep obsługuje następujące formy płatności:

Płatność przy odbiorze - Po złożeniu, zamówienie będzie miało status "W realizacji". Za zamówione przedmioty zapłacisz kurierowi w momencie odbioru.

Płatność przelewem bankowym tradycyjnym - z chwilą stwierdzenia zapłaty na rachunek bankowy, nasza firma przystąpi do realizacji Twojego zamówienia. Nr rachunku bankowego i kwotę do wpłaty otrzymasz w mailu zaraz po złożeniu zamówienia. Jeśli mimo wszystko nie znasz nr rachunku, podajemy go poniżej:

Centrum Światła Handel i Projektowanie
ul. Bacewicz 6/63
42-200 Częstochowa

Citibank Handlowy
94 1030 0019 0109 8503 0006 7160

Do góry
Zwroty, zamiany i reklamacje

Zwroty i wymiany

W naszej firmie mogą zwrócić lub wymienić Państwo towar w ciągu 10 dni kalendarzowych od momentu doręczenia przesyłki. W przypadku chęci zwrotu zakupionego towaru lub jego wymiany, proszę o przesłanie e-maila na adres biuro@e-klosz.pl, a następnie odesłanie go na adres:

Centrum Światła Handel i Projektowanie
ul. Warszawska 125, 42-200 Częstochowa.

Pieniądze zwrócimy w ciągu 5 dni roboczych na konto, z którego nastąpiła zapłata, chyba że zapłata była realizowana za pobraniem - w takim przypadku zwrot pieniędzy nastąpi po wpłacie pobrania.

Warunkiem koniecznym do dokonania zwrotu lub wymiany, jest załączenie orygialnego dowodu zakupu - paragonu lub faktury. Zwracany lub wymieniany towar nie może nosić śladów użytkowania i musi nadawać się do dalszej odsprzedaży.

Reklamacje

Oferowany przez nas towar posiada gwarancję producenta. Jeśli chcesz złożyć reklamację, wylij maila pod adres: biuro@e-klosz.pl. Reklamacja towru odbywa się na koszt naszej firmy. Oznacza to, że nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów związanych z reklamacją.

Do góry
Wysyłki zagraniczne

Nasza firma wysyła towar praktycznie do wszystkich krajów UE. Cena za wysyłkę międzynarodową wynosi już od 40zł, a jej koszt wysyłki uzależniony jest od kraju do którego wysyłamy paczkę. By obliczyć koszt dostawy, wrzuć towar do koszyka, przejdź do koszyka, wybierz swój kraj i wpisz kod pocztowy. Nasz skrypt obliczy ile będzie kosztowała wysyłka. Wysyłką zagranicznym nie podlegają lampy podłogowe z uwagi na swoje gabaryty.
Jako formę płatności dla kontrahentów zagranicznych udostępniamy opcję Pay Pal.

Do góry
Komentarze w Allegro

Wybierz konto, dla którego chcesz sprawdzić nasze komentarze:




Do góry